Sabrii_Somerhalder's Fantasy Books album on Photobucket

vineri, 19 august 2011

Groaza part 2

Buna prieteni. Discutam din nou, am venit cu mai multe povestiri infricosatoare. 

Era o zii de vara linistita, pe inserate. Eu impreuna cu Mikky, o prietena buna am iesit in curtea casei mele, unde am stat sa palavragim. Mikky si-a luat un pahar cu Cola cu  gheata, shi, in timp ce golea paharul, eu plalavrageam chestii de scoala. Ea pune paharul pe masa, cu un sfert din el inafara mesei.  Ne asezam, langa masa si continuam vorba. Deodata, paharul cu Cola se "impinge" fix in asa fel incat sa-i cada pe picior lui Mikky, facandu-i o rana urata, in timp ce Cola se dizolva dureros si ii provoca durerea. M-am speriat teribil, mai ales cand am vazut cum a coborat, din senin de pe masa, paharul. Cum as putea sa explic asta? Oare vibratiile..nu! Nu avea efectiv cum, mai ales deoarece noi nu am atins masa.

 Acum as vrea sa va povestesc despre teoria mea pt. existentza fantomelor. Voi credeti in ele? Eu nu. Nu cred in fantome. Fantomele nu exista. Mai ales, ce sunt aceste "fantome"? Exista spirite. Dar nu inteleg de ce le cheama asa?! Deci exista spirite pierdute pe lumea noastra, care nu au putut trece de partea cealalta si care nu pot trece de bariera dintre Viata de Apoi. Aceste spirite sunt blocate pe pamant fie deoarece au murit cu sufletul neimpacat si stingher fie nu le-au lasat neromantii, adica oamenii care pot vedea si vorbii cu spiritele. Necromantii seamana foarte mult cu mediumurile. Desigur, sa nu credeti ca acum voi incepe sa va tin predica despre varcolaci si vampiri. Pt. ca in ei nu cred. Cred in vrajitori si necromanti, precum si in demoni, anume dracusorii, cum s-ar spune care pot sa posede trupuri, pe care le pot chinui.

Multumesc!
Partea 3 va aparea zilele astea!

Un comentariu: