Sabrii_Somerhalder's Fantasy Books album on Photobucket

sâmbătă, 27 august 2011

Interviu

Eu : Buna Elle. Te bucuri ca tu esti prima din grup intervievata?
Elle : Da  
Eu : Cum ti se pare grupul?
Elle :Imi place ca are un orar amuzant,interesant si activ
Eu :  Ti-ai dori ca acest grup sa dispara? 
Elle : Nu
Eu : Ce vrei sa schimbi la el?
Elle :   Nimic, imi place totul.
Eu : Dar party-urile cum ti se par?
Elle : Tari de tot ! Nu ma plictisesc deloc.
Eu :  Ce iti displace cel mai mult la grup? (fara 'nimic')
Elle : Pai..[Pauza] Chiar nu imi displace nimic. Nu gasesc nimic gresit la grup.
Eu : Noul avatar cum ti se pare? Iti comvine cum a fost ales? Dar le preferai pe celelalte?
Elle : Da,pe buna dreptate,imi place mult fiindca poza asta semnifica prietenie .
 Eu : Ai un mesaj pentru grup, pentru blog sau pentru membrii grupului? 
Elle : Acest grup e super pentru ca e activ si felicitari sefei ca a creat un grup super care sa aiba de toate,membrisori sunt activi,felicitari lor  .
 Eu : Multumesc! 


 Elle : Cu placere. Merci ca mi-ai luat interviu   
 Eu : O zii frumoasa! Pa-Pa!   
Elle : Si tie. Ciao!    

Nu uitatsi de interviul de saptamna viitoare si, in functie de cat de activi sunteti veti fii alesi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu