Sabrii_Somerhalder's Fantasy Books album on Photobucket

duminică, 14 august 2011

Soarele sclipitor

Iata-ma, scriind inca un post imaginativ, sincer. Sunt influentata de faptul ca akm sunt la strand shi ma chinui sa zaresc printre razele orbitoarele taseltele pe care le scriu cu ochii aproape inchisi. Voi cum asociati soarele? Puteti sa considerati acest post un subiect de discutie :x:x .Eu il consider o pacoste :)) O pacoste care imi inteapa ochii shi mi chinuie in zilele frumoase in care vreau sa ies cu rolele sau cu bicla. Insa acest "mic" rotund si enervant ghimpe'n coasta mi se pare un prieten. Ma inveseleste sa-l vad mereu acolo, sus, veghiind cu multa ardoare ca si cum ar dori sa il bagam in seama. Prietenul meu! Daca nu ar fii el mereu, unde m-as mai bronza, ca, la urma, la scoala sa ma laud cu pielea mea maronie? Sau unde m-as mai duce pentru o distracite intre prieteni, la strand? Voi ce parerea aveti? Soarele e un prieten, sau nu?

Un comentariu: