Sabrii_Somerhalder's Fantasy Books album on Photobucket

vineri, 19 august 2011

Groaza

Ca tot este saptamana groazei shi toata lumea este sadic de incantata de acest subiect m-am gandit sa va mai infricosez cu cateva documentarii depsre paranormal. Asadar, sa nu va speriatzi cand vetzi vedea ditamai textul ptc eu nu selectez dekt ce-i mai bun pt. voi  

Intai va voi povesti cateva evenimente personale sau de-ale prietenilor.
Eram intr-o noapte, la birou, scriam pt. stresanta tema la mate cand m-am uitat la peretele din stanga mea, un peret varuit in roz, intunecat. Zaresc deodata doua "bule" ca sa zic asa la distante perfect situate, sclipind intr-un auriu puternic, dupa care o umbra, ca a unui om cam de varsta milocie. In secunda urmatoare fuge ca ars si trece prin perete. O DOAMNE! Am vazut o fantoma sau mi s-a parut?! Stiu doar ca nu am povestit asta la multi prieteni.


In alta zii, o prietena a mers intr-o excursie intr-o casa "bantuita", doarte darapanata pe care am vazut-o si eu ulterior si vreau sa va spun ca era extrem de urata! AnyWay.  Raman in urma, intre doi pereti extrem de stramti care imi chinuiau claustrofobia. Ma uit in stanga: un perete mare, murdar, galben cu pete negre de mucegai si vechime dezgustatoare. In dreapta..un perete alb, cu slabe zgarieturi. Din nou in stanga: WTF? Acum e alb peretele. Cum nai..Sabrina, nu ramane in urma!! Se aude. D-d-a, vin imediat!  Cui sa-i povestesc o asemenea intamplare? Oricine m-ar crede nebuna!! Dar n-am mai vazut niciodata ca un perete sa-si scumbe culoarea..in cateva secunde..So StranGe!


Part. 1 and  Partea 2 in urmatoarea saptamana.
Asta doar sak v-a plakt asta :x Va rog sa comentati 

2 comentarii: