Sabrii_Somerhalder's Fantasy Books album on Photobucket

marți, 16 august 2011

Martzi

Sall Scumpishorii Meii!
Avem niste ultra-mega-extra-super anuntsuri!!

Intai de toate: blogul grupului!! E finish! Sper sa va plaka, vedetzi k l-am schimbat

Va rog muult sa va punetzi la persoane interesate, sa lasatzi un comm shi sa raspundetzi la sondaje! Cine face acest lucru castiga un abonament de o saptamana de nota 10!!

Am dat doua party saptamana asta shi akm m-am falit, asa k nu prea imi mai permit multe cadouri pt. voi, dar voi depune efort suplimentar shi nu va voi dezamagii!

Multzi membrishori noi in grup! Bine atzi venit dragii mei!

Shi imi pare rau de inactivitatea TOTALA de ier. Chiar imi pare rau..

Activitate Speciala
Vom avea Alegeri pt. saptamanile cu tematici. Akm, voi vetzi alege dintre urm.:
Saptamana Lecturii
Saptamana Zambetelor
Saptamana Inimilor
Saptamana Groazei
Saptamana cuvintelor pe dos
Saptamana Ciudata
Saptamana Funny

..Athate. Va rpg alegetsi.

Mancarea Saptamanii
Kebap
Jumari
Fasole Batuta

Bautura Saptamanii
Limonada
Apa
Suc de Mere

Athaat!
Zbye-Bye


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu